Already 5 days


Mungkin terlambat update blog.hihi. Sedar tak sedar tak 5 hari tahun 2012 esok 6 hari dan seterusnya. kenape 2011 cepat sangat ni . Inilah tanda kiamat yang semakin hampir weyh . mase berjalan dengan terlalu cepat . 

2012 please be nice to me 

I hope that 2012 make me to motivated myself. menjadi seorang yang lebih baik , itu yang diharapkan untuk tahun ni. Tahundepan dah kene spm . penentu masa depan. Selalu fikir tentang ape yang aku akan jadi nanti . tercapai ke cita2 aku ? atau aku jadi yang sebaliknya ? It scared me . really scared me.
Tahun ni kene jadi seorang yang tak malu tahu , eh maksud aku bukan tak malu benda yang bukan2. cuma dalam sesuatu perkara je. Jauhi aku dari perkara yang mungkar ya Allah . 
Mungkin ade yang bace ni fikir aku anoyying , but it's okay .

Tahun nie kawan kita pergi jauh .hmm .  I'll pray for you .Maybe this is a good decision you've made.
This is for your own self, for you future. Wish you the best . Don't forget me. I hope you will found a friend who is better than me . Do your best !

My english so sick . huh . 

No comments:

Post a Comment