Mimpi , Maksud ?

Hye assalamualaikum , gua rase macam dah lame sangat tak bukak blog ni tak update blog. Takde mase lah inipun curi curi update . hehe. Al maklumlah dah jadi budak upper form *okay muntah homework memang tak pernah lari. Tapi bagus jugak cikgu bagi kalau tak dok laa menghadap komputer 24/7 tahu . Well itu aku :)

Okay , sebenarnya taknak pun cerita homework cerita pasal upper form. Tangan ni je yang gatal nak tulis. Biaselah karang pendahuluan. Mimpi, maksud ? itu sebenarnya yang kita tertanya-tanya. Mesti semua mimpi ke ada maksud yee ? Actually , kita ni keep dreamed about the same thing . And , perkara tu sebenarnya dah pernah jadi pun. Tapi , mimpi tu sentiasa datang and datang. Tak tahulah kenape kan. Dan orang yang same ade dalam mimpi tu tak pernah nak bertukar. tukar sikit tak boleh ke ? lelaki tu jadi Aaron aziz ke logan lerman ke. hari hari kita mimpi pun i'm just okay . haha

One of my friend pernah cakap , kalau kita mimpi kan orang tu tak kisah lah siapa. orang tu rindu kita. betul ke ?kalau betul okay kita suka . Tapi ade jugak yang cakap kita rindu dia. Maaflah lah gua tak rindu sama lu, hihi. Maybe dia tak kasi kita lupakan dia kot adeke macam tu ? okay mengarud.

Ya Allah , jika mimpi itu membawa kebaikan kepada aku tunjukkan lah aku jalan yang sebenar. Jika mimpi itu membawa satu kebaikan aku mohon petunjuk daripada-MU . Minta aku dijauhkan dari sebarang bencana Ya Allah . Sesungguhnya hanya padamu aku meminta pertolongan. Engkakulah Maha Pengasih Dan Engkaulah Maha Penyayang


lostnaked:

Camouflage level - expert! ;)
Tengok kucing tu . comel je dia duduk dalam plastic makanan tu :D

No comments:

Post a Comment