lost lost lost

sometimes through writing we can express our feeling about something , you'll not understand wht i'm trying to say so dont read. get..... , instead of talking to ourself and we know Allah will hear all our problem , what we've been through then we pray may Allah ease everythings.

Allah the Almight , Subhanallah . I love , I miss. bila kita luahkan perasaan ini pada Dia , luahkan luahkan luahkan kemudian kita berdoa pada dia sambil menangisi kelemahan diri dosa yang telah dilakukan maksiat yang dilakukan masa dibawah jajahan jahiliyah masa dulu lalu kita bertaubat. Allah makin sayang, Allah makin dekat dengan kita , kita akan berasa dekat dengan Allah lalu hadirnya sedikit demi sedikit cinta kita kepadanya.

Selain kita meluahkan kepada rakan , yang mampu memberi motivasi kepada diri kita memberi kata kata semangat untuk teruskan hidup mengingatkan kita bahawa itu semua ujian Allah dan dia berkata berdoa lah kepada pencipta-Mu bahawa dia lebih memahani diri ini. Daripada kita meluah perasaan kepada seorang rakan yang hanya mengaku diri dia rakan , sedangkan dia tidak. cuba untuk tidak berfikir negatif tetapi itulah hakikat yang harus kita terima . Apabila kita bercerita dia diam seribu bahasa tiada perkataan yang terpacul keluar dari bibirnya. hanya mampu diam. dan kita tak dapat luahkan perasaan ini dengan sempurna.


No comments:

Post a Comment